Nieuws

Interview over verbindend/geweldloos communiceren door Sabrina Soebhan: https://youtu.be/AapbTs8z9C0   

https://everything-is-om.nl/podcast-met-denny-mouque/

 

Woensdag 16 december geef ik van 1000-1600 uur een training verbindend/geweldloos communiceren. Kosten Euro 35,00.

Aanmelden 0610751513/ Denny.mouque@gmail.com  Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen. 

Accreditatie

De training Communiceren met kinderen en jongeren volgens het model van de geweldloze communicatie, twee dagen, is geaccrediteerd bij het SKJ, 19.50 punten. De training wordt Incompany gegeven.

De training Omgaan met grensoverschrijdend gedrag/agressie, vier dagdelen is geaccrediteerd bij het SKJ, 12 punten

De training Omgaan met grensoverschrijdend gedrag/agressie, drie dagdelen is geaccrediteerd bij het Registerplein, 12 punten

E-boek Wat is  klantgericht communiceren

In dit e-boek staan allerlei aspecten beschreven die te maken hebben met klantgericht en klantvriendelijk werken. Onderwerpen: Het verschil tussen klantgericht en klantvriendelijk werken, communicatie en het voorkomen van miscommunicatie, klantvriendelijkheid aan de telefoon en online, de eerste indruk, het geven van een nee boodschap, klanten typen, agressieve klanten, klachtenbehandeling en taalgebruik. Het boek is uitgegeven bij Bookboon.com, op de site kunt u het boek inkijken.