Het communiceren via het beeldscherm wordt steeds meer ingezet in de Zorg. We hebben een training ontworpen en al 8 keer gegeven over hoe te communiceren via het beeldscherm. Bij Compaan hebben we een workshop gegeven over dit onderwerp.
Wilt u deze training ook inzetten, voor informatie Denny.mouque@gmail.com
![]() |
![]() |